Blogger Layouts


Monday, April 16, 2012

My sayang number one.

Assalamualaikum.

Sayang Muhammad Amirul Hakeemi sesangat.

Eh tak kenal ?
Kenapa tak kenal ?
Amirul ni boyfriend nombor satu aku. <3


Hey awak yang berdahi luas, bertelinga capang, berbulu mata lebat, dan berkening lebat.

Hohoho
Aku bahagia sangat dapat boyfriend macam Amirul ni
Dy manje sangat dengan aku
Huh tak macam Jijol tuh, nak kaver macho 24 jam *blueks oke

Amirul ni baik sangat
Kalau aku suruh dy basuh pinggan pon dy dengar taw cakap aku
Eh mane ade buli maa..
Ni name nye nak mengajar dy supaye tak malas di kemudian hari
Jangan mengharap kan semua kerja kaum perempuan je kena buat oke.

Lagi kan Amirul ni rajin sembahyang
Sejuk hati aku sebagai makwe dy bila tengok dy solat
Alhamdulillah berkat hidup dapat suami macam ni.

Amirul juga sangat rajin menyambut kepulangan aku setiap kali aku pulang ke rumah.
Kerana dy mahu menuntut gula-gula yang telah aku janji kan setiap kali pulang dari asrama.
Ye dy memang pandai menge'paw' duit manusia-manusia di sekeliling nya ye.

Gambar ini diambil ketika Amirul telah menjadi graduan Taski As-Sakinah ketika berusia 6 tahun. Hensem kan dy ? Faktor ini lah yang membuat kan aku semakin terpikat kepada nya.


Ya jangan jeles kepada anda-anda semua. Amirul milik aku. Kami telah pon beberapa kali tidur bersama di ruang tamu rumah aku bersama bantal-bantal busuk kami.

Gambar di atas diambil semasa kami berdating di Zoo mane ntah, Maaf sayang, saya lupa. *buat muke comel


Untuk pengetahuan, Amirul seorang yang setia kepada makwe-makwe beliau.
Maka jangan harap anda boleh merampas dy daripada aku dan makwe-makwe nye yang lain. Huh !

Buat masa ini kami masih belum berbincang tentang berkahwin kerana dy masih bersekolah di Sekolah Rendah Islam Seremban dan masih tidak layak untuk berkahwin selain aku sendiri belum tamat setadi.

Oleh kerana jarak umur kami yang terlalu jauh iaitu.. kejap aku kira. Ya, iaitu sebanyak 12 tahun beza nya, aku telah mengambil keputusan untuk meninggal kan dy dan mencari yang seusia dengan aku. *sob sob.

Selamat tinggal, Amirul. Kenangan kita akan tetap segar di ingatan ku walaupun kini aku dah ade yang lain name Jijol. :(

*Bengong Eyoy. Pantang kalau nampak aku b'gayut or main mesej, dy cakap "bby lah tu. bby ayung."
Sekian.

No comments:

Post a Comment