Blogger Layouts


Sunday, June 24, 2012

Hello solo

Assalamualaikum.

Hehehehe..

Awal2 ayat lagi da sengih2 macam kerang busuk
Memang aku busuk pon sebab aku tak mandi lagi.
Ahh pedulik pulak aku kan..

Bile aku gelak pade awal mukadimah bermakne aku sedang gembira.

Yeay i'm happy !

Aku happy sebab aku dah FREE daripada ke'tensionan' memikirkan masalah2 couple yang melanda aku selame hampir 4 tahun ni.

Eh ape ?

Ramai tanye aku..

"Kau tak sayang ke hubungan kau dengan dia yang dah b'tahun tu ?"

"Kau tak kesian ke dekat dia ?"
"Kau dah nekad ke buat keputusan macam ni ?"

"Kau tak sayang dia lagi ?"

JAWAPAN AKU :


"Aku sayang hubungan yang dah lame (lame lah sangat) tu tapi aku dah tak yakin dapat b'tahan lame lagi."

"Aku kesian dia tapi aku tak pernah di'kesian' kan."

"Aku dah nekad sejak sebelom aku start praktikal dekat Shah Alam lagi."

"Perasaan aku dah tawar dekat dia. Nothing is left."



Ouh dy pena tanye aku tak rindu ke kenangan2 lame kitorang dulu ?

Hmm.. rindu memang rindu. Tapi luke dekat hati aku lebih dalam banding rase rindu tu.
Faham kan bahase mudah aku ?

Lantak lah orang nak kate aku ni buke pekung ke hape ke. Ade aku kesah pulak kan ?

Kalau menyampah tak perlu stalk aku, key. 
Aku tak hamak nak orang bace ape y aku luah kan.

Memang kadang2 aku t'ingat dia. Aku t'ingat memori lame..
Aku rindu nak membebel dekat dy.
Aku rindu nak buat benda bodoh dengan dy lagi.

Tapi semua tu x cukup untuk buat aku terima dy balek.
Kecewa dekat hati aku lebih tebal dari Tembok Besar Cina.

Aku mengaku sejak aku putus, aku tak pena menangis.

Air mate aku dah cukup banyak dibazir kan untuk dy seorang.
Padahal ade lagi y lebih layak untuk aku tangisi..

Arwah Angah.. Mama aku, Ayah and adek2 aku..
Mereka lebih layak.

Dan kau tak perlu nak b'sayang2 dengan aku lagi.

I'm not ur 'sayang' anymore.

Tolong lah terima hakikat tu.

Dekat kan diri kau dengan Tuhan.
Bukan mesej aku pujuk2 aku tiap hari. 

Bukan itu y aku nak.

Doa kan lah supaye Allah bukakan pintu hati aku untuk kau semula.
Doa kan lah supaye Allah beri kau hidayah untuk menjadi manusie yang lebih baik.

Aku nak lihat kau muncul semula dalam hidup aku sebagai orang baru yang lebih baik.

Aku akan sentiasa doa kan kau.

Assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment